Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace : strategie vyhledávání a prezentace

To chci

Předmětem monografie je role Internetu v aplikacích na ekonomické obory, obchod, marketing a finančnictví.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Richard Papík, 1962-
Další autoři
Pavel Michalik, 1972-
Petr Michalík, 1961-
Libor Nováček
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
220 s.
Vydáno
Praha : Ekopress, 1998
Vydání
1. vyd.
Témata
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Knihovna má i další záznam(y) pro tuto publikaci: záznam 1 (aktuální záznam), záznam 2

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Načítá se…
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 54342