Jak se dělá kniha : příručka pro nakladatele
Přehledně uspořádaný text se zabývá ekonomikou knižního trhu - světového i českého, dále probírá technické pojmy nauky o knize a uvádí typografické minimum znalostí o písmu. Další část se věnuje redakční práci v nakladatelství a jeho provozu i organizaci, zejména z hlediska ekonomického. Samostatný oddíl komentuje ty pasáže … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 280 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Příbram :
Pistorius & Olšanská,
2011
- Vydání
- 3., dopl. a přeprac. vyd.
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-87053-50-8
:

Obsah:
- Zákon ze dne 8. února 1995 o neperiodických publikacích