A short-cut to marketing the library

To chci

Summary Technological changes mean that the role of libraries is now not as obvious or assured as in the past. This means that to survive, they must actively market their products and services to their users and to their funding sources. Librarians tend however to be averse to anything which smells of selling and anyway are usually too busy with 'more important' celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Zuzana Helinsky, 1950-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
ix, 98 s. :
Vydáno:
Oxford : Chandos, 2008
Vydání:
1st pub.
Edice:
Chandos information professional series
Témata:
Fyzický popis:
ix, 98 s. : il. ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-1-84334-426-1
978-1-84334-425-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
Masarykova univerzita - Knihovna univerzitního kampusu
Načítá se…
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna

Podobné