Vytvoření metodiky marketingové strategie měst a obcí a její ověření v podmínkách MÚ Karviná
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 212 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
V Karviné :
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné,
2002
- Edice
- Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
- Témata
- Popis jednotky
- 100 výt.
- Uživatelské určení
- Určeno odborné veřejnosti
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 80-7248-176-2
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
Instituce:

Záznam není součástí řezu