Vytvoření metodiky marketingové strategie měst a obcí a její ověření v podmínkách MÚ Karviná

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Lidmila Janečková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
212 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
V Karviné : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2002
Edice
Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
Témata
Popis jednotky
100 výt.
Uživatelské určení
Určeno odborné veřejnosti
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-7248-176-2
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

Instituce:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU