Kreativní výzkum : teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví

To chci

Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hilary Collins
Další autoři
Vít Mlejnek
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
207 stran : ilustrace
Vydáno
Praha : Brno : Institut umění - Divadelní ústav ; Barrister & Principal, 2017
Vydání
První vydání
Edice
Kultura & arts management
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7485-125-4
978-80-7008-386-4

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
ZUK_VS
110:035/146 (KUP)
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
PFPF_SIS
O4/475 (PF)
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
FFFF_KDIFMS