Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru

To chci

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jan Halada, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
118 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
Praha : Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, 2015
Vydání
První vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-246-3075-5

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
659 31B68599a
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
659 31B68599