Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 118 stran : ilustrace ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum,
2015
- Vydání
- První vydání
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-246-3075-5
Instituce:
Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.