Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru

To chci

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jan Halada, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
118 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
Praha : Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, 2015
Vydání
První vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-246-3075-5

Instituce:

Informace o knihovně

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Neznámá dostupnost Plný text - pro registrované uživatele NK ČR Neznámý
Web Neznámá dostupnost EBSCOhost Krajská vědecká knihovna v Liberci
Web Neznámá dostupnost Informace o výpůjčkách e-knih Neznámý
Web Neznámá dostupnost Digitální verze Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně