Základy marketingu

To chci

Úvod do marketingu. Marketingové prostředí. Segmentace trhu a umisťování produktu na trh. Marketingový mix. Produkt, cena, distribuce. Marketingová komunikace. Trendy v marketingu. Spokojenost zákazníka. Doprovodné služby poskytované k produktům.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Lucie Kaňovská, 1979-
Další autoři
Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
123 s. : il. ; 30 cm
Vydáno
Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Učební texty vysokých škol (CERM)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-214-3838-5

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000667058
003 CZ HkSVK
005 20090807100059.0
007 ta
008 090611s2009 xr a|||e||||||||0|||cze
015 |a cnb001857105 
020 |a 978-80-214-3838-5  |q (brož.) :  |c Kč 100.00 
040 |a KLG001  |b cze  |d HKA001 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Kaňovská, Lucie,  |d 1979-  |7 mzk2004261077  |4 aut 
245 1 0 |a Základy marketingu /  |c Lucie Kaňovská 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Akademické nakladatelství CERM,  |c 2009 
300 |a 123 s. :  |b il. ;  |c 30 cm 
490 1 |a Učební texty vysokých škol 
504 |a Obsahuje bibliografii 
550 |a Vydavatel: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Podnikatelská fakulta  |7 kn20010709420 
830 0 |a Učební texty vysokých škol (CERM) 
990 |a BK 
996 # # |b 231040692669  |c B1-2017  |l SVKHK  |r Sklad - do 45 min.  |n 014  |p PPV  |w 000667059  |u 000010  |e HKA001  |j HKA50  |s A  |a 0  |a 24  |t HKA001.HKA01000667058.HKA50000667059000010 
910 |a HKA001  |b B1-2017