Mediální komunikace pro management

Get it

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Vojtěch Bednář, 1979-
Document Type
Books
Physical Description
153 s. : il., portréty ; 21 cm
Published
Praha : Grada, 2011
Edition
Vyd. 1.
Series
Žurnalistika a komunikace
Subjects
Item Description
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-247-3629-7 (brož.)

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
Hlavní budova
PK
II 109195V1