Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách
Monografie představuje odborné vymezení obsahu a způsobu vzdělávání žáků základních škol, a nejen jich, v informační bezpečnosti včetně zdůvodnění jeho potřebnosti. Na teoretická východiska navazuje popis jejich praktického uchopení v podobě lekcí pro každý ročník základní školy. Koncepce výuky informační bezpečnosti byla … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 261 stran :
- Vydáno:
-
Brno :
Filozofická fakulta, Masarykova univerzita,
2019
- Vydání:
- Vydání první
- Edice:
- Opera Facultatis philosophicae Universitatis Masarykianae = Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity,
489
- Témata:
- Popis jednotky:
- 200 výtisků
- Fyzický popis:
- 261 stran : ilustrace (některé barevné) ; 23 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-210-9270-9
MARC
LEADER | 00000nam a2200000-i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 001970000396066 | ||
005 | 20240108094733.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 190820s2019----xr-a---f------000-0-cze-- | ||
015 | |a cnb003092768 | ||
020 | |a 978-80-210-9270-9 |q (brožováno) : |c Kč 450,00 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d OLA001 |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
043 | |a e-xr--- | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt | |
080 | |a 37 |2 h | ||
100 | 1 | |a Kovářová, Pavla |7 js20100722003 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Informační bezpečnost žáků základních škol : |b lekce v knihovnách / |c Pavla Kovářová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Brno : |b Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, |c 2019 | |
300 | |a 261 stran : |b ilustrace (některé barevné) ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Opera Facultatis philosophicae Universitatis Masarykianae = |a Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, |v 489 |x 1211-3034 ; | |
500 | |a 200 výtisků | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | 2 | |a Monografie představuje odborné vymezení obsahu a způsobu vzdělávání žáků základních škol, a nejen jich, v informační bezpečnosti včetně zdůvodnění jeho potřebnosti. |b Na teoretická východiska navazuje popis jejich praktického uchopení v podobě lekcí pro každý ročník základní školy. Koncepce výuky informační bezpečnosti byla formována pomocí akčního výzkumu, který během šesti let realizovala autorka ve spolupráci s různými školami a knihovnami. Nakladatelská anotace. Kráceno. | |
546 | |a Anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a informační bezpečnost |7 ph136652 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a informační výchova |7 ph121109 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a děti školního věku |7 ph119714 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a funkce knihoven |7 ph137493 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a činnost knihoven |7 ph168257 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a akční výzkum |7 ph604026 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a information security |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a information education |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a school children |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a functions of libraries |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a activities of libraries |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a action research |z Czechia |2 eczenas |
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 | |
655 | 9 | |a monographs |2 eczenas | |
810 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Filozofická fakulta. |t Spisy | |
910 | |a PNG001 | ||
928 | |a Masarykova univerzita, Filozofická fakulta | ||
996 | |b 325202515592 |e PNG001 |h K 278 |l ÚKDM - dětské oddělení |s A |a 0 |t PNG001.325202515592 | ||
996 | |b 325202515593 |e PNG001 |h K 278 |l Studovna |s A |a 0 |t PNG001.325202515593 | ||
996 | |b 325202515594 |e PNG001 |h K 278 |l Doubravka |s A |a 0 |t PNG001.325202515594 | ||
997 | |t KN |
Podobné
-
Optimismus a jeho role v kontextu zdraví
Jaroslava Dosedlová, 1969-