Jak rozumět médiím : extenze člověka

To chci

McLuhanova myšlenkově závažná kniha vyšla poprvé roku 1964, dnes je opět inspirativním zdrojem výkladu o proměnách společnosti, ke kterým dochází v důsledku vývoje komunikačních prostředků. Autorovo pojetí médií je velmi široké - pod pojem médií tak spadá vedle novin, rozhlasu a televize např. i knihtisk, telefon, kolo či peníze. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Marshall McLuhan, 1911-1980
Další autoři
Miloš Calda, 1943-
Jan Jirák, 1958-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
399 s. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Mladá fronta, 2011
Vydání
2., revid. vyd., (V Mladé frontě 1.)
Témata
Popis jednotky
Vychází ke 100. výročí autorova narození
Přeloženo z angličtiny
Původně vydáno: New York : McGraw-Hill, 1965
Na obálce pod názvem uvedeno logo časopisu, který spolupracuje na propagaci knihy: Strategie
Předmluva ke druhému americkému vydání: Marshall McLuhan
Bibliografie
Bibliografie
Jmenný rejstřík
Věcný rejstřík
ISBN
978-80-204-2409-9

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
0111
N53721