Jak rozumět médiím : extenze člověka
McLuhanova myšlenkově závažná kniha vyšla poprvé roku 1964, dnes je opět inspirativním zdrojem výkladu o proměnách společnosti, ke kterým dochází v důsledku vývoje komunikačních prostředků. Autorovo pojetí médií je velmi široké - pod pojem médií tak spadá vedle novin, rozhlasu a televize např. i knihtisk, telefon, kolo či peníze. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 399 s. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Mladá fronta,
2011
- Vydání
- 2., revid. vyd., (V Mladé frontě 1.)
- Témata
- Popis jednotky
- Vychází ke 100. výročí autorova narození
Přeloženo z angličtiny
Původně vydáno: New York : McGraw-Hill, 1965
Na obálce pod názvem uvedeno logo časopisu, který spolupracuje na propagaci knihy: Strategie
Předmluva ke druhému americkému vydání: Marshall McLuhan - Bibliografie
- Bibliografie
Jmenný rejstřík
Věcný rejstřík - ISBN
- 978-80-204-2409-9