Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách

To chci

Monografie představuje odborné vymezení obsahu a způsobu vzdělávání žáků základních škol, a nejen jich, v informační bezpečnosti včetně zdůvodnění jeho potřebnosti. Na teoretická východiska navazuje popis jejich praktického uchopení v podobě lekcí pro každý ročník základní školy. Koncepce výuky informační bezpečnosti byla celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Pavla Kovářová, 1985-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
261 stran :
Vydáno:
Brno : Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, 2019
Vydání:
Vydání první
Edice:
Opera Facultatis philosophicae Universitatis Masarykianae = Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, 489
Témata:
Popis jednotky:
200 výtisků
Fyzický popis:
261 stran : ilustrace (některé barevné) ; 23 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN:
978-80-210-9270-9

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 016280000750973
005 20210730200419.2
007 ta
008 200914s2019----xr-a---f------000-0-cze--
015 |a cnb003092768 
020 |a 978-80-210-9270-9  |q (brožováno) :  |c Kč 450,00 
035 |a (OCoLC)1111949761 
040 |a ABA001  |b cze  |d OLA001  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt 
100 1 |a Kovářová, Pavla,  |d 1985-  |7 js20100722003  |4 aut 
245 1 0 |a Informační bezpečnost žáků základních škol :  |b lekce v knihovnách /  |c Pavla Kovářová 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Brno :  |b Filozofická fakulta, Masarykova univerzita,  |c 2019 
300 |a 261 stran :  |b ilustrace (některé barevné) ;  |c 23 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Opera Facultatis philosophicae Universitatis Masarykianae =  |a Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity,  |v 489  |x 1211-3034 ; 
500 |a 200 výtisků 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 2 |a Monografie představuje odborné vymezení obsahu a způsobu vzdělávání žáků základních škol, a nejen jich, v informační bezpečnosti včetně zdůvodnění jeho potřebnosti.  |b Na teoretická východiska navazuje popis jejich praktického uchopení v podobě lekcí pro každý ročník základní školy. Koncepce výuky informační bezpečnosti byla formována pomocí akčního výzkumu, který během šesti let realizovala autorka ve spolupráci s různými školami a knihovnami. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a informační bezpečnost  |7 ph136652  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a informační výchova  |7 ph121109  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a děti školního věku  |7 ph119714  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a funkce knihoven  |7 ph137493  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a činnost knihoven  |7 ph168257  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a akční výzkum  |7 ph604026  |z Česko  |2 czenas 
650 0 9 |a information security  |z Czechia  |2 eczenas 
910 |a PBG001  |b 37 
996 |b 315100524736  |e PBG001  |h 37  |l Oddělení pro dospělé  |s A  |a 0  |t PBG001.315100524736 
996 |b 315100524737  |e PBG001  |h 37  |l Studovna  |s A  |a 0  |t PBG001.315100524737 
997 |t KN 

Podobné