Specifika ve výuce žáků se specifickými vzdělávacími potřebami se zřetelem na využití digitálních technologií v základní škole
To chci
Rigorózní práce se zabývá tématem možnosti využití digitálních technologií, pomůcek a počítačů, včetně hardwarového a softwarového vybavení v edukačním procesu z pohledu pedagogů a ředitelů základních škol prvního i druhého stupně. Práce je členěna do pěti kapitol, kdy první tři jsou teoretické, zaměřené na speciálně
pedagogická východiska, inkluzivní vzdělávání, okruh žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále prezentují analýzu podmínek v základním vzdělávání pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zřetelem na specifické poruchy učení a využití informačních a komunikačních technologií v edukaci i reedukaci. Poslední teoretická kapitola je věnována možnostem využití počítačů ve vyučování žáků s mentálním postižením v Německu. Čtvrtá a pátá kapitola prezentují výsledky výzkumu, jehož hlavním cílem bylo analyzovat využití digitálních technologií (včetně ICT) u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách hlavního vzdělávacího proudu. Výzkum byl realiz
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Lenka Gajzlerová, 1984-
-
Další autoři
-
Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta
-
Typ dokumentu
- Vysokoškolské práce
Rigorózní práce
-
Fyzický popis
- 279 l.
-
Vydáno
-
2012
-
Témata