Učíme se s tabletem : využití mobilních technologií ve vzdělávání
Publikace věnuje patřičnou pozornost všem třem nejrozšířenějším platformám pro mobilní operační systémy (Apple iOS, Google Android, Microsoft Windows) a předkládá bohatou nabídku konkrétních výukových aktivit pro využití tabletů ve výuce.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 188 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Wolters Kluwer,
2015
- Vydání:
- Vydání první
- Témata:
- Popis jednotky:
- Terminologický slovník
- Fyzický popis:
- 188 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 23 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7478-768-3
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20152693452 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20160627120342.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 150414s2015 xr a f 001 0 cze | ||
015 | |a cnb002693452 | ||
020 | |a 978-80-7478-768-3 |q (brožováno) | ||
035 | |a (OCoLC)913564184 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze |b eng | |
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.0:001.895 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.3:004 |2 MRF | ||
080 | |a 004.382.76 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8:082) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Neumajer, Ondřej, |d 1975- |7 mzk2005286695 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Učíme se s tabletem : |b využití mobilních technologií ve vzdělávání / |c Ondřej Neumajer, Lucie Rohlíková, Jiří Zounek |
246 | 3 | 0 | |a Využití mobilních technologií ve vzdělávání |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Wolters Kluwer, |c 2015 | |
300 | |a 188 stran : |b ilustrace (převážně barevné) ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Terminologický slovník | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | 9 | |a Publikace věnuje patřičnou pozornost všem třem nejrozšířenějším platformám pro mobilní operační systémy (Apple iOS, Google Android, Microsoft Windows) a předkládá bohatou nabídku konkrétních výukových aktivit pro využití tabletů ve výuce. | |
520 | 9 | |a Zároveň shrnuje vybrané zkušenosti a doporučení z pilotních škol, které tablety v minulých letech začaly využívat. Nakladatelská anotace. Kráceno. | |
546 | |a České a anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a inovace ve vzdělávání |7 ph242427 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a počítačem podporovaná výuka |7 ph138155 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a tablety (počítače) |7 ph608638 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a educational innovations |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a computer-aided learning |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a tablet computers |2 eczenas |
655 | 7 | |a kolektivní monografie |7 fd501537 |2 czenas | |
655 | 9 | |a collective monographs |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Rohlíková, Lucie, |d 1976- |7 xx0084986 |4 aut | |
700 | 1 | |a Zounek, Jiří, |d 1973- |7 mzk2002103012 |4 aut | |
900 | |a ABA001 |b 19 | ||
996 | |e ABD005 |w 990020036660106986 |s NZ | ||
996 | |e ABD012 |w 990020036660106986 |s NZ | ||
996 | |e ABD026 |w 000069669 |s NZ | ||
996 | |e ABG312 |w 23495 |s NZ | ||
996 | |e BKG001 |w 016150000276619 |s NZ | ||
996 | |e BOD001 |w 006375251 |s NZ | ||
996 | |e BOD004 |w 006375251 |s NZ | ||
996 | |e BOD009 |w 000131339 |s NZ | ||
996 | |e BRG001 |w kpw01196473 |s NZ | ||
996 | |e OSD001 |c C38208 |w 001420730 |s NZ | ||
996 | |e OSD002 |c 286753 |w kpw01181372 |s NZ | ||
996 | |e OSG002 |c 3-7.5237 |w 001070005474389 |s NZ | ||
996 | |e PVG001 |w 56976 |s NZ | ||
996 | |e ZLD002 |w 80572 |s NZ | ||
911 | |a ABA001 |d zdigitalizováno |u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:83378570-8453-11ee-834d-5ef3fc9bb22f | ||
911 | |a BOA001 |d zdigitalizováno |u http://krameriusndk.mzk.cz/search/handle/uuid:83378570-8453-11ee-834d-5ef3fc9bb22f | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=006654083&local_base=SKC |