Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace : strategie vyhledávání a prezentace
Předmětem monografie je role Internetu v aplikacích na ekonomické obory, obchod, marketing a finančnictví.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 220 s. : tabulky ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Ekopress,
1998
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- výpočetní technika > počítačové sítě > Microsoft Internet Explorer > internet > vyhledávání informací > rešerše > obory > ekonomika > marketing > finančnictví > internetové vyhledávače > WWW stránky > WWW stránky > databázová centra > internetové prezentace > WWW prezentace > internetový marketing > internetové registry > adresáře firem > elektronické časopisy > zaměstnání > realitní podnikání > kapitálové trhy > burzy cenných papírů > státní správa > ubytování > doprava > kongresy > příručky
- Popis jednotky
- Slovník pojmů
Spoluautoři: Petr Michalík, Pavel Michalík, Libor Nováček - Bibliografie
- Rejstřík
Bibliografie - ISBN
- 80-86119-03-3
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
Instituce
- Další knihovny - záznam 1
- Další knihovny - záznam 2
- Knihovna Jiřího Mahena v Brně (aktuální záznam)
- Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
- Krajská knihovna Vysočiny
- Moravská zemská knihovna v Brně
- Národní knihovna ČR - záznam 1
- Národní knihovna ČR - záznam 2
- Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové